wtorek, 11 marca 2014

Pawlikowska Beata (1965- )
Trening szczęścia

W cyklu "W dżungli podświadomości" można znaleźć tomy: t. 1 "W dżungli podświadomości" ; t. 2 "Księga kodów podświadomości" ; t. 3 "Kurs szczęścia" ; t. 4 "Trening szczęścia" ; t. 5 "Jestem Bogiem".
Wciąż myślisz, że jesteś gorsza? Że świat cię nie lubi? Że nie zdarzy ci się nic dobrego? Ja też tak kiedyś myślałam. A potem odkryłam, że moim myśleniem, uczuciami i zachowaniem kierowały fałszywe kody zapisane w mojej podświadomości. I wiesz, co zrobiłam? Zapisałam je na nowo! Odzyskałam radość, spokój i wewnętrzną moc. Czy jesteś gotowa na próbę? Czy chcesz zmienić swoje fałszywe kody? ta książka ci w tym pomoże. Beata Pawlikowska.


                                                      Przejdź do naszego katalogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz